Måndag igen!

Nu är det måndag morgon igen och jag sitter och chillar lite med en kopp te innan jobbet. Helgen har gått ganska fort och nu väntar väl en helvetslång vecka innan det blir fredag och Martin kommer hit. Jag tycker alltid att saker och ting går långsammare när man ser fram emot något och verkligen vill få tiden att gå. Helgen har i alla fall varit bra och jag vet att jag har varit lite seg med bloggandet, men jag har helt enkelt varit för trött för att skriva ihop något.

I lördags var vi på The Black Heart i Camden för att säga hej då till Karolina som flög härifrån igår morse. Det blev en trevlig kväll med många kramar, fina tal och en hel del tårar. Men det kan man ju förstå i och med att hon har bott här i nästan två år nu. Igår var jag förskräckligt bakis hela dagen och jag har fortfarande en galen huvudvärk sedan jag slog i huvudet i taxin i lördags kväll. Så gårdagen blev väldigt lugn och vid halv fyra-tiden åkte jag bort till Piccadilly för att träffa Carro som har varit här på besök.


Delar av gänget som var med under lördagen.


På The Black Heart.


Emma och Emma på The Dublin Castle.

Tog så jäkla mycket bilder i helgen, men det får nog räcka sådär. Nu ska jag sminka mig och sedan blir det nog att njuta av ett Skins-avsnitt innan jobbet. Kunde bara inte låta bli den serien nu när jag är här i England. Nu ser jag dessutom att solen tittar fram lite där ute, så förhoppningsvis blir det en bra dag här i London. Efter jobbet ikväll ska jag iväg till Hammersmith och träffa Cecilia också så det känns bra att ha en plan för kvällen.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Godmorgon! Kul med bilder, skoj att du hittat lite nya kompisar också. kram mamma

2010-09-07 @ 06:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0