Myssöndag!

Hej där!
Idag började vi dagen med en riktig engelsk frukost och därefter vandrade vi omkring lite här i Kilburn för att Martin skulle få en uppfattning av området där jag bor. Nu har jag precis kommit hem från Queen's Park Day där jag har hjälpt till med barnen under några timmar och snart kommer Martin hem. Han har varit inne i stan och fixat biljetter till Thriller på Lyric Theatre så vi ska bara svida om och sedan ska vi ut för att äta något innan musikalen börjar klockan halv åtta. Så jag tror att det kommer bli en riktigt härlig kväll och jag ska försöka att inte tänka på att min älskling snart åker igen, utan bara fokusera på att han är här just nu.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

ni har säkert haft en superkväll och du kommer ju snart hem på visit så det är ju inte så länge tills ni ses igen. kramar till er båda!

2010-09-12 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0