Nu är det fredagsmys!

Nu är klockan åtta och jag har jobbat sedan klockan halv åtta imorse. Jag har precis lagt Angus, som redan verkar sova sött på övervåningen, och sitter nu och myser i soffan med Airplane. Dagen har gått förvånansvärt fort och nu på kvällen har jag och Anga lagat lite mat och druckit lite Prosecco för att fira helgen. Jag är dock så trött att jag knappt orkar stå på benen nu för det blev inte mycket sömn inatt.


Jag och Angus tidigare idag.

Igår åkte jag till Fulham där jag mötte upp Emma, Emma och Cecilia på The Elk för lite mojitos, men kvällen blev betydligt mer utdragen än planerat. Alla andra var lediga idag och drog vidare ut, men trots att jag inte åkte hem alltför sent tog det sin lilla tid eftersom Londons kollektivtrafik är fullkomligt värdelös. Men jag hade en riktigt trevlig kväll och hade jag inte kännt mig stressad inför att komma hem någorlunda tidigt hade den säkert blivit ännu bättre. Men det var härligt att få dra ut med tjejerna en kväll.


Emma och Cecilia.


Mojitos!


Cecilia och Ida.


"Under my umbrella."


Emma och jag.

Nu har jag precis fått veta att varmvattnet är tillbaka. Känner verkligen att jag kan behöva en dusch eller ett bad eller båda två efter varandra för att bli ren efter de här dagarna. Är fortfarande lite orangefläckig för att jag inte klarade av 15-graders duschen igår morse. Så nu ska jag nog upp och njuta av värme och vatten! Sedan borde jag nog nästan lägga mig. Känner mig lite småkrasslig och har som sagt inte sovit så mycket inatt. Nu verkar det i alla fall som att jag inte behöver jobba några längre tider imorgon, så man kanske skulle försöka skaffa sig en plan för lördag/söndag.

Trevlig helg!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va snygg du blev i håret!! :D

2010-09-25 @ 09:57:06
Postat av: Amanda

Tack, sötnos! Saknar dig!

2010-09-25 @ 13:03:36
Postat av: Frida

gud så brun och snygg du är! håller med linnea om håret!

2010-10-02 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0