Snart så...

Är det verkligen sant att den här killen kommer och hälsar på mig imorgon? Kan inte förstå att det är så för trots att jag bara har varit borta i några veckor så känns det som att jag inte har fått träffa Martin på evigheter. Saknar honom varje dag och är så glad att han kommer hit imorgon.


Martin och jag i Madrid i våras.

Nu ska jag skynda mig ner och dricka en kopp kaffe innan jag ska ut en sväng med Hank och Angus. Solen lyser så vi hoppas på en varm dag, tycker jag.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: M

Jag älskar dig!! snart är jag på väg, ska bli så mysigt <3

2010-09-09 @ 14:48:51
Postat av: Josefine Kron

Åh, vilken fin bild!! ha det underbart kul nu tillsammans!!!!

2010-09-09 @ 22:05:29
Postat av: Ywonne Löfvall

Det är ju bara för gulligt! ha det bäst,bäst, bäst.

kramar till er!

2010-09-10 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0