Sommarväder!

Hej där!
Idag är det onsdag och vi har haft underbart soligt och varmt väder både idag och igår. Det är konstigt egentligen hur mycket gladare man kan bli av lite solsken, men varje gång solen tittar fram bakom alla engelska regnmoln känns allting genast mycket mer positivt.


Ett ganska misslyckat försök att få lite färg under gårdagens arbetspass.

Igår kväll följde jag med Karolina till Brick Lane för att titta på ett gig med ett par kompisar till henne. Det var riktigt mysigt och jag som aldrig tidigare har varit i östra London insåg direkt att jag måste börja röra mig mer i de områdena. Idag har jag egentligen bara haft en vanlig dag på jobbet så det är inte så mycket att skriva om. Imorgon kommer Carro Danielsson hit till London så jag hoppas kunna träffa henne innan hon åker hem och nästa vecka får jag besök av Martin.


En bild ifrån när jag besökte Carolinerna i London i våras.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ägna tiden åt att duscha, sitta på facebook, läsa och annat oviktigt... och bädda sängen, för jag slängde alla lakan i tvätten imorse och har inte satt på nya än. Det är alltid förskräckligt jobbigt att göra det precis innan man lägger sig så jag ska väl försöka få det ur världen så snart som möjligt. Så som ni ser så har jag inte någon speciellt upphetsande onsdagkväll framför mig, men jag är nöjd ändå.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: M

Sola och skypa på arbetstid?? Lyxigt värre :) snart kommer jag och hälsar på ;D, då blire Thriller har jag bestämt. Puss!

2010-09-01 @ 23:10:20
Postat av: Amanda

Kan inte vänta tills du kommer hit, älskling! Saknar dig!

2010-09-01 @ 23:11:35
Postat av: Ywonne Löfvall

Gulliga ni är ! Du Mandis det var en riktigt ruggig story du berättade igår, fy, har tänkt på den flera ggr.

2010-09-02 @ 08:56:28
Postat av: Amanda

Jag vet, dumma Karolina som berättar sådana hemskheter för mig innan jag ska sova.

2010-09-02 @ 10:25:10
Postat av: Karro

Hej på dig Jackeltofflarn=)! Jisses så gött du ser ut att ha det i solstolen! Här är det också ganska fint, lite sol mellan höstvindarna som faktiskt börjar bli riktigt kalla. Jag ska köpa en stor fet halsduk och ett par raggisar, sen är jag redo att möta allt vad väder heter. Ta hand om dig vännen! Kramar

2010-09-02 @ 18:24:44
URL: http://karrolinan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Karro! Ja, det är alltid skönt när solen tittar fram. Vi får hålla alla tummar för att den ska stanna ett tag till. Jag tänker på dig och hoppas det går bra för dig därhemma. Kramar

2010-09-02 @ 21:41:57
Postat av: Frida

Jag tänker också på den ruggiga historien lite då och då.. inget ensamåkande på metron för din del mandis!

2010-09-03 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0