Torsdagsmys!

Inledde den här dagen ganska lugnt med lite städning av rummet och drog därefter vidare hem till Tim och Jess där Karolina satt barnvakt. Jag köpte med mig muffins och Seattle Latte från Sainsbury's och myste lite i morgonsolen innan jag återvände hem för att börja jobba. Återigen blev det en solig dag i parken och nu sitter jag här och barnvaktar, vilket för tillfället inte är speciellt ansträngande. "Anga" (as in "mormor Annika", Rebeccas mamma) har bakat bullar så jag sitter framför tv:n med en kopp te och äter bullar. Det känns riktigt svenskt och mysigt.


Snyggaste bilden från imorse. Vinnie, Lennie och Karolina gör en palm.


Kvälls/pyjamasmys med Wednesday och Fonsie.

Imorgon är Fonsie i skolan och Wednesday är på Hopskotch så jag planerar att ta med mig Hank på bio för att träffa en annan nanny som ska dit med sin unge. Vore verkligen roligt att träffa lite annat folk med barn i samma ålder så det kan nog bli kul.

Men nu ska jag försöka hitta något bra på tv och sedan blir det bums i säng när Rebecca och Andreas kommer tillbaka.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Hallå! ser ut att vara rara små barn det där. Hoppas du får sällskap på bio då, av både barn och vuxna. Nya toystories ska vara jättebra, den ska Wille och jag också gå och se.

2010-09-03 @ 07:17:35
Postat av: Frida

Är det shrek eller en unge på första bilden? ;) Ha så kul på bion!

2010-09-03 @ 18:26:44
Postat av: Amanda

Jo, det blev ingen bio tyvärr. Men ungen på första bilden är ju bara en härlig kombo ser ni väl. En Shrek-unge helt enkelt! Han är dock inte en av de jag tar hand om.

2010-09-03 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0