Torsdagstrött och pepp på helgen!

Idag bestämde jag mig för att det verkligen har blivit höst och kallt och tog därför fram vinterjackan ur resväskan innan jag gick och mötte Julie för en frukost på Starbucks. Därefter började jag min arbetsdag med att hämta upp Hank och gick hem för att laga mat till de två mellersta. Nu har jag nyligen slutat och sitter och njuter av den nya, välfungerande internetuppkopplingen som vi har fått här i huset och snart ska jag slå Martin en signal på skype.


Julie på Starbucks imorse.

Igår blev det en snabb drink med en gammal spansk kompis efter jobbet, men ikväll har jag inga som helst planer på att lämna mitt rum utan tänker nog bara sitta vid datorn och kanske se det sista Skins-avsnittet för den här säsongen. Jag vet dock redan vad som väntar och inbillar mig att så länge jag inte tittar på det så är allt fortfarande så som det ska vara, men jag kommer troligen inte att kunna stå emot abstinensen länge till.

Imorgon jobbar jag som vanligt och sedan ska jag hem till Julie för en gammal hederlig sleepover med hyrfilm, matlagning och annat mys. Ska verkligen bli härligt att återuppleva lite av barndomen med en traditionell övernattning hos en kompis och förhoppningsvis får vi tag i någon bra film att se på också. Men nu ska jag äta upp mina sista äckliga Maltesers och skypa en stund med Martin innan det är dags att sova.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

kul att se din nya kompis, syns verkligen att hon är danska. ha en myskväll med feelgoodmovie och lite flottig onyttig mat. kram!

2010-09-17 @ 07:04:38
Postat av: Amanda

Jag vet, visst ser hon superdansk ut! :)

2010-09-17 @ 11:37:25
Postat av: Anonym

så mysigt :) förstår skins-abstinensen för själv har jag blivit nån slags tv-slav med tvångstankar om att varje dåligt program jag missar måste jag se på tv4play/tv3play/kanal5play etc. borde kanske hitta på nåt vettigare med mitt liv? :p

2010-09-17 @ 21:24:38
Postat av: Amanda

Rebecka? Haha!

2010-09-18 @ 13:11:18
Postat av: Frida

nej det var jag!

2010-09-22 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0