40-årsfest/Maskerad!

Igår var jag i Rimforsa för att fira Fias 40-årsdag. Det var maskerad med tema 50-, 60- och 70-tal, så Therese och jag gjorde vårt bästa för att få till en trevlig 60-talslook. Tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder från detta som ni alla kan skratta åt.


Jag och Therese.


Noel, Nathalie och Lotta.


Hippie-Johan


Ted.


Therese.


...och så jag igen!

Imorse skyndade jag mig iväg så fort jag kunde och var glad att jag fått låna mammas bil. Man får snabbt lite för mycket av vissa familjemedlemmar under sådana här tillställningar. Så nu får vi se när jag får lust att åka och hälsa på igen.

Nu sitter jag hemma och gör i prinip ingenting. Om en vecka är det dags för flytt och om två veckor sitter jag förmodligen i solskenet på Brick Lane med en drink i handen och trevligt sällskap. Gud, vad jag längtar!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0