Jobba!

Snart ska jag ta bussen in till stan och möta upp Åsa för lite jobb. Visningsstädning i en villa! Men innan dess tänkte jag försöka få i mig lite kaffe. Och vad passar bättre än att inta det framför datorn?

Igår träffade jag Therese vid ett. Vi åt lunch i stan och åkte sedan ut till Malmslätt där vi låg i solen och drack himmelskt god saft. Strawberry Lychee eller något sådant! Med Shrek på flaskan! Måste komma ihåg att köpa det. För saft är nog den absolut bästa (alkoholfria) sommardrycken. Vid fem mötte jag upp Hannah och vi satt på 55:ans uteservering till strax innan sju då bion började. Och jag måste säga att filmen var helt okej! Visst, det är lite småtjatigt nu och det känns som att de drog Scream lite för långt redan vid andra filmen, men det var underhållande och det är det som räknas. Helt okej aktivitet en tisdagkväll i Linköping.


Hemma hos Therese igår eftermiddag.

Imorgon väntar mer jobb. Och så ska jag nog träffa Martin på kvällen. Sedan är det påsk och då väntar en helg i Rimforsa för att fira Fias 40-årsdag. Jag hämtade ju som sagt våra klänningar igår och de är mycket bättre nu. Men jag har kommit på ytterligare några idéer för att göra de ännu mer 60-talslika. Vi får se hur resultatet blir på lördag! Nu är det nog dags att skynda sig lite!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0