Kaffepaus!

Jag putsar fönster i Ljungsbro. Men nu är jag klar med hela nedervåningen och unnade mig en liten rast. Alldeles nyss slog jag sönder en lampa och skar upp hela handen och mitt högra lillfinger. Vilket flyt! Och sedan dess har jag vält omkull precis allting som jag har tagit i. Nej, det är nog inte min dag idag (heller!). ;)

När jag är klar tänkte jag följa med mamma in till stan medan William tränar karate. Bara för att komma ut ur huset. Termometern visar 18,5 grader, men jag litar inte på den. Imorgon väntar återbesök på vårdcentralen. På onsdag kommer Caroline hem och jag ska träffa henne redan på torsdag för lite seriös vinkonsumtion!

Men nu, back to work! Tänkte lägga upp någon bild från i lördags, men insåg att jag lämnade kameran hos Sanita.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0