Långfredag!

Nu lägger jag ner ledsamheten och tråkigheten med långfredagen och åker in till stan för att träffa Robert. Jag insåg att jag nog redan ligger på minus i himlen för att jag skrev "jäkla kors" i mitt blogginlägg igår. Det är väl inte jättepoppis bland allt kyrkfolk kan jag tänka mig. Men snart är det påskafton och då är allt frid och fröjd igen så jag börjar firandet några timmar för tidigt bara.


Skål och glad påsk!

Imorgon tar jag bilen till Rimforsa redan på förmiddagen och sedan väntar en dag av förberedelser och en kväll av firande med familj och vänner.

Nu måste jag sticka!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Kan du inte svänga förbi London innan du drar till Rimforsa? Bara en snabbis?

2011-04-23 @ 00:02:45
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

Haha, det vore något. Hade ju garanterat haft roligare i London! Men jag är ju där om två veckor! :D

2011-04-24 @ 12:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0