Morgonreflektioner!

Idag landar lilla Caroline i Sverige! Åh, vad jag har saknat henne och det ska bli så kul att träffa henne imorgon. Annars flödar det inte så mycket glädje här i huset. Jag går omkring och surar för att livet inte riktigt blev som jag tänkt mig. Kanske borde man ha stannat där borta i London... Jag vet inte.


Caroline för länge, länge sedan...

I övrigt har jag ett enormt sug efter att se Scream 4. Den lär ju inte hålla högra klass än de tidigare, men det känns lite nostalgiskt. Och jag står fortfarande fast vid att den första Scream-filmen är den läskigaste filmen jag har sett. I förhållande till min ålder vid tillfället då jag såg den givetvis, men det var någon viss scen som jag fortfarande minns som väldigt obehaglig. Nu är det tur att man inte har mer än 15 läsare, för då skulle jag väl troligen få en massa skit för min filmsmak. Men det kanske har att göra med mitt tillstånd i övrigt just nu. Jag är lite ur balans, vilket kanske har inverkan på mitt filmsug.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: hannah

amanda! vi måste ta och ses nu tycker jag. alldeles för länge sen. och jag klankar inte ner på din filmsmak då jag har lika dålig själv. har du svårt att hitta någon som vill hänka på scream 4 så är det bara att ringa:) puss!

2011-04-13 @ 11:17:42
Postat av: Amanda

Åh, hej, tittar du in här ibland? Vad roligt! Synd bara att jag inte kan erbjuda någon vidare intressant läsning. ;) Men det är klart vi ska ses. När kan du, du upptagna kvinna? Puss!

2011-04-13 @ 19:15:15
Postat av: hannah

det gör jag allt vet du:p tisdag kan jag?:)

2011-04-14 @ 10:14:11
Postat av: Ywonne Löfvall

Näe vad är detta. Livet blev inte riktigt som jag tänkt mig??? Ska du gå i pension? Skärpning, du är 20 och har hela livet framför dig. Du kom ju på igår att du inte är deprimerad eftersom du inte bitit av dina micke micke snygga naglar. Slut på självömkan nu, get over it. puss mamma

2011-04-14 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0