Pour some sugar on me!

Hallå, hallå och glad valborg på er! Jag sitter hemma och lyssnar på Def Leppard. Fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på. Snart ska jag ta bilen till Systemet och inhandla lite smått och gott till kvällen. Robert och Linnea är som vanligt snälla och tar hand om lilla "Bridget" en dag som denna. Och "Bridget", det är alltså jag. Frida kommer för övrigt hem från Kläppen idag så hon ska eventuellt joina oss för lite valborgsfirande ikväll. Jag har inte träffat henne sedan i höstas tror jag, vilket är helt sjukt. Så jag hoppas få se lite av henne senare idag.

Igår spenderade jag halva dagen i mormors soffa och tittade på bröllopet. Åh, så fint det var och grattis till Cate som troligen har gått och blivit världens snyggaste prinsessa. Jisses, vad vacker hon är! Sedan var jag hemma och grillade med familjen på kvällen. Imorgon flyttar jag! Det är galet, för jag har inte tagit tag i någonting. Men det löser sig väl. Och på måndag blir det som sagt jobbintervju. Sedan väntar en veckas heltidsjobb (minst!) med visningsstädningar, saneringar och renoveringsstädningar. Och om en vecka flyger jag över till London en sväng. Det känns riktigt bra faktiskt och jag är glad att jag har den resan bokad efter att ha sett alla härliga bilder från staden på tv igår. Jag ska också gifta mig i Westminster Abbey. Lovely!

Men nej, nu ska jag sticka iväg en sväng. Hoppas kunna slänga upp lite bilder senare idag, det har varit dåligt med det på senaste tiden!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå och packa lite "stuff" , så tar vi några vändor framåt kvällen, puss mamma

2011-05-01 @ 11:57:57
Postat av: Josse

Lycka till med flytten:)

2011-05-02 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0