Sommaren är här!

Jag måste strax springa iväg till bussen, men tänkte försöka hinna skriva några rader först. Igår kom sommaren till Linköping. Jag, Linnea och Tove tillbringade dagen i solen och avslutade den med grillning och drinkar. Utomhus. Utan jackor! Idag ser vädret lika lovande ut. Jag ska in och träffa Therese för picknick i solskenet. Och så är våra klänningar klara inför maskeraden på lördag så vi ska förbi och hämta upp dem också.


Jag och Tove på Linneas innergård.


"Glasses bossbar".


Linnea och Elvira.


Vit sangria! ;)


Reaching for the sky.

Ikväll ska jag träffa Hannah. Vi ska äntligen se Scream 4 och om vädret tillåter kanske vi avslutar kvällen på någon trevlig uteservering. Imorgon skulle jag ha hälsat på alla mini-bröderna i Rimforsa, men det blev jobb istället. Inte mig emot egentligen eftersom jag behöver pengarna. Och så ska jag ju ändå träffa alla brorsorna i helgen.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Livet är inte så dumt iallafall, eller hur?

puss mamma

2011-04-19 @ 14:00:47
Postat av: Josse

Jösses, du är ju jätteaktiv på bloggen. Tummen upp för den! Jag tror ni har mer sommar hos er än vad vi har här... Bror och far kommer till lägenheten i påsk, så jag ska dit och hälsa på. ha det bäst så hörs vi snart:)

2011-04-20 @ 12:12:19
Postat av: Amanda

Haha, förklaringen stavas arbetslöshet! ;) Jo, jag hörde att de skulle ner till dig. Vad mysigt! Hoppas ni får en riktigt trevlig påskhelg! :)

2011-04-21 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0