Stormvarning!

Det blåser som aldrig förr! Jag har spenderat dagen på stan med Sofie F och är nu hemma i Ljungsbro en sväng innan det bär av mot stan igen. Jag ska möta upp min gamla jobbarkompis Sofie som jag inte har sett sedan de var och hälsade på mig i London förra året.


Sofie och jag någon gång i höstas.

Imorgon har jag lovat att följa med mamma till Katrineholm och tillbaka. Hon ska skjutsa upp (eller är det ner?) William som ska spela fotbollskupp hela helgen och vill inte sitta i bilen själv hela vägen tillbaka.

Men nu ska jag springa vidare för att hinna min buss!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha! Det låter som att du är jätteupptagen om dagarna om du pity-åker till katrineholm tur och retur? ;) SAKNAR DIG!

2011-04-08 @ 01:32:37
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

Of course, i'm a busy woman! ;) Saknar dig mer!

2011-04-08 @ 11:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0