Sunny weekend!

Så var det helg igen! Och nu är den dessutom nästan slut. I fredags var jag hemma och grillade med familjen och igår spenderades dagen hemma hos Linnea och Robert. Vi bakade chokladmuffins i alla möjliga former, med vit choklad, apelsinchoklad, nötter och Center, och drack lite vin på den soliga uteplatsen. Och så såg vi Scream 2 och 3 för att komma i stämning inför nummer 4 som jag ska se snart.


Förberedelser.


Sötaste Linnea i solskenet.


Lilla jag.

Idag kom jag hem vid elva-tiden och har sedan dess varit ute och gått, duschat och målat mina naglar. Ingen alltför händelserik söndag med andra ord. Ikväll ska jag träffa Martin. Tanken var att vi skulle gå på bio, men han ångrade sig så jag bokade biljetter till på tisdag istället. Då blir det jag och Hannah som ska se Scream 4 och avsluta kvällen med drinkar på stan. Ska bli riktigt kul att se henne eftersom jag inte gjort det på så länge.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0