Veckorna går fort!

Tiden går och det blir vår. Men nu är det väl nästan sommar ute. Jag gick en runda runt kanalen förut och kom fram till att jag hade alldeles för mycket kläder på mig. Annars har det jobbats och så har jag träffat Martin som hastigast. Så det rullar på. Dagens minus: Det gamla vanliga. Och dagens plus: Fick helt oväntat en jobbintervju på måndag vilket peppar upp lite. Men så blir man ju nervös också. Ska googla upp några tips för att slippa nervositeteten.

Imorgon har jag lovat att vårstäda mormors balkong. Hon har blivit alldeles förskräckligt gammal på kort tid. Men kanske blir det lite bättre om hon får en fin balkong att sitta på i alla fall. Mamma och jag har köpt lite fina blommor och krukor som redan står där hemma och väntar på plantering.

På lördag är det valborg! Nähe? ;) Då ska jag nog hänga med mitt absolut favoritpar Robert och Linnea. Vi hade tänkt vara här i Ljungsbro för familjen skulle bort, men det blev ändrade planer så nu är de hemma. Men det positiva är att jag slipper hämta dem hos vänner senare på kvällen och kanske kan ta mig ett glas vin jag också.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med bra väder! Vet inte vad det tagit åt Spanien, men jag sitter här med blåst och antagligen snart regn utanför... Ha det så mysigt på valborg!

2011-04-28 @ 20:24:30
Postat av: Amanda

Josse? Becka? Det är nog bara ni två som är bosatta i Spanien. Tråkigt med regn! Kom hem och njut av solen med mig så bjuder jag på vin på balkongen! :)

2011-04-28 @ 20:32:47
Postat av: Alexander

"Ett glas vin"? Kommer Amanda bara ta ett glas vin? Njae?

2011-04-28 @ 22:57:35
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Ywonne Löfvall

Dagens prio, hämta pass så du kan boka väska så du kan shoppa i londres och stoppa ner mycket billigt från primark till både dej och mej. Lycka till med balkongstädningen, kram mamma

2011-04-29 @ 07:36:45
Postat av: Amanda

Haha, näe då, Alexander. Du känner mig alltför väl! :) Det blir nog lite mer än så...

2011-04-30 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0