My place!

Godkväll, bloggen!
Jag slog mig precis ner i min nya, lila soffa i min nya lya på Konsistoriegatan. Det mesta är fixat nu, men jag har en liten lista i köket på saker som jag ännu inte införskaffat eller glömt att köpa. Dit springer jag lite titt som tätt när jag inser att det är något jag saknar. Jag måste säga att det känns lite konstigt att vara här. Jag sitter längst ut på kanten av soffan och känner mig liksom lite obekväm i att röra mig här inne. Det känns inte riktigt som mitt. Varken lägenheten eller inredningen. Men det gör det nog snart. Ser fram emot att komma hem och krypa ner i min nybäddade, fluffiga säng senare i alla fall. När jag vaknar imorgon kommer allting säkert kännas helt perfekt.








Bjuder på ett par snabba bilder på lägenheten och en av en väldigt trött Amanda. Nu sticker jag iväg till Elin för en myskväll med henne och Cirri. De har lagat tacopaj och ringde precis för att meddela att den var färdig. Herregud, vad skulle jag göra utan dem. Mina små pärlor! <3

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Uppdatering på bloggen, så kul. Jättefina bilder blev det, mina blev inte så bra, trots ny kamera, beror nog på fotografen. Hoppas du snart kommer att känna dig som hemma på riktigt, och det gör du säkert. kram mamma

2011-08-22 @ 10:27:03
Postat av: Anonym

Men guuud va snyggt..kan inte jag få flytta in oxå? ska vara tyst o knappt märkas jag lovar :) Är det den homestajlande mamman som haft ett finger med i spelet?

//Louise

2011-08-22 @ 13:15:42
Postat av: Amanda

Hahaha, du är så välkommen förbi när du känner att det passar! ;) Måste erkänna att det mesta är mammas verk. Hon tycker ju att det är så roligt att piffa!

2011-08-22 @ 18:55:05
Postat av: Becka

Gud sa fint amanda! Vill komma pa besok snaaart :) puss o kram

2011-08-23 @ 21:10:11
Postat av: Josse

Hur fint hem som helst, du måste vara supernöjd! Snart kommer du säkert att känna dig hundra procent som hemma! Tack för häromsistens, du är alltid välkommen till Uppsala:D

2011-08-25 @ 17:16:52
Postat av: Amanda

Yey yey yey! Jag och Becka kommer upp snarast möjligt! Puss!

2011-08-27 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0