Brick Lane!

Hela dagen har spenderats på Brick Lane med Alexandra, Carro D och Julia. Vi kom dit strax innan två i förmiddags och stannade till halv nio. Mat, vin, cider och drinkar har stått på menyn och nu sitter vi hemma i köket och försöker få igång Alexandras nya iPhone. Jag häller i mig te och inbillar mig att min helvetesförkylning blir bättre av det. Snart ska vi gå och lägga oss och imorgon börjar vi inte förrän klockan elva. Då blir det upp till bevis för nya tjejen, men det ska nog inte vara några problem. Hon verkar toppenbra och jag tycker redan jättemycket om henne. Jag är säker på att barnen kommer göra detsamma.


Carro, Julia och Alexandra på Vibe Bar.


Au pair 1 och au pair 2.


Jag och mina fina, gamla roomie Caroline.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Låter som en vanlig hederlig London söndag, ser ut som Alexandra kommer att fortsätta med den seden när du åkt hem. kram mamma

2011-02-21 @ 07:54:19
Postat av: Josse

Åh, trevlig dag! Skönt att kunna lämna över barnen i goda händer. Krya på dig, vännen!

2011-02-22 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0