FREDAG!

Jag, Alex och Carro dricker sangria/rödvin och gör oss redo för en kväll på puben. Just nu funderas det över ifall vi ska gå till "Salusbury" eller "NLT". Imorgon har jag bestämt träff med Alexander i Camden klockan elva. Jag tänkte försöka promenera dit och har räknat ut att det inte bör vara mer än fem, sex kilometer. Problemet ligger alltså i att hitta, men google maps får guida mig innan avgång. Jag hoppas innerligt att det blir lite sol så att jag kan leta mig fram till Primrose Hill och få uppleva lite äkta, mysig London-känsla innan jag åker hem. Ska bli kul att träffa Bojjan också och se hur han har det. Sedan på kvällen väntar en pubafton med Caroline D och eventuellt utgång.




Skål för att jag klarar mig ändå...

Ha en trevlig fredagkväll!
/Amanda, Alex och Carro.

Kommentarer
Postat av: Ywonne

sangriakväll och antibiotika? funkar det? mår du bättre ? hoppas det. vi hörs senare kram mamma

2011-02-26 @ 10:21:40
Postat av: Josse

Ta vara på den sista tiden OCH shoppa järnet! Tänk på att du förhoppningsvis har ett Spanienbesök på schemat snart:D

2011-02-26 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0