Fredag!

Idag blåser det varma vindar i London. Jag har nyligen hämtat Wednesday och Hank på dagis och nu sitter vi hemma och väntar på Jess. Hon kommer förbi om 30 minuter för att ta oss till Treetops igen. Angus sover och Fonsie är hemma från skolan med feber.

Jag har inte packat än inför morgondagens hemresa, men det hinns nog med senare. Jag har i alla fall mitt boardingkort utskrivet och klart och har hunnit boka om flyget hem till på tisdag morgon så jag får lite extra tid hemma. Becca tyckte lite synd om mig för att jag bara skulle hem bara över en natt, så hon erbjöd mig ledigt på måndag. Så nu hinner jag tillbaka i tid för att ta barnen till kyrkan på tisdag. Det tackar vi tidsskillnaden för! :) Och bussarna är bokade till flygplatsen också så lite har jag minsann fått gjort idag.

Imorgon blir jag hämtad av mamma på Skavsta klockan tolv och sedan väntar inspektion av lägenheten och fika med mormor tror jag. Martin slutar vid fem och då ska vi förhoppningsvis träffa Robert och Linnea för lite hederligt parhäng.


En bild på Martin och Linnea från sist jag var hemma.

Nej, nu ska jag slänga ner lite nödvändigheter i en påse att ta med till Treetops. Vi kommer att ta tuben hem så det blir spännande att se hur det går. Jag känner en viss naughtyness från Hanks sida redan nu så wish me luck.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

ge hanky panky så många glassar han vill ha, och se fram emot kvällens spännande möte

kram

2011-02-04 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0