Give me a break!

Barnen är galna! De spelar på sitt nya trumset hela tiden och de är komplett odugliga på det. Jag är fortfarande jätteförkyld och känner mig inte ett dugg bättre. Vi ska snart iväg till parken allihop och njuta av solen och den härliga värmen (14 grader).

Men trots att min entusiasm över att åka hem har lagt sig något så ska det fortfarande bli toppenskönt att lämna London och det här huset. Jag kan inte vänta tills nästa vecka är slut och jag får avsluta min tid här på ett 4-stjärningt hotell med mamsen och shoppa järnet innan vi åker tillbaka hem. Så jag antar att jag ska njuta av de här sista dagarna för det är sedan när jag kommer tillbaka som det riktiga helvetet börjar. Viss ångest, men mest lättnad tror jag. Vi får se hur allt ter sig...

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0