Helvetesdag!

Fy, vilken dag jag har haft idag. Min förkylning sitter i och har nästan blivit värre. Jag har jobbat tolv timmar och jag har en oumbärlig tandvärk som inte kan förklaras. Jag är trött som tusan och har ingen som helst lust att börja jobba klockan halv åtta imorgon bitti och, värst av allt, jag har inte haft ett fungerande smaksinne på flera dagar, vilket innebär att jag nu har tröttnat på att äta smaklösa saker och helt enkelt lagt ner.

Jag har precis tagit ett bad och ska snart gå upp och lägga mig för att läsa boken "Fidel - A Chritical Portrait". Jag känner att det är ungefär något sådant som jag vill ägna tankarna åt just nu, mest för att slippa tänka så mycket på allt annat. Så jag antar att det här är det första riktigt deprimerade blogginlägget hittills. Och jag hoppas innerligt att det blir det sista i sitt slag för värre än så här kan det nog inte bli. Men jag kan ju glädjas åt att Alexandra gör ett mycket bra jobb och verkar fungera bra tillsammans med barnen. Det är skönt att veta att min efterträdare kommer att klara sig bra! Frågan är om jag gör det när den här tiden är slut...


I give up...

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Gumsan, cheer up, thing´s can only get better from here. Ta hand om din hälsa under helgen, apelsiner, vitamindrinkar, te, mentholbad, soppor kanske. Försök att sova mycket. Vi rings och så ses vi på lördag. kraaaaaaaaaaamar mamma

2011-02-24 @ 07:39:08
Postat av: Ninna

Ge inte upp! Du säger det ju själv "värre än så här blir det inte". Så nu kan det bara bli bättre. Du är ju stark och snart kommer Y och tar hand om dig.

Kram Ninna

2011-02-24 @ 07:42:39
Postat av: Viktoria

Riktigt bra blogg, jag gillar dina bilder (:

2011-02-24 @ 08:47:55
URL: http://braerbjudande.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack, alla! :)

2011-02-24 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0