Hemmachill!

Jag dricker vin som smakar banan och lagar mat. Pasta med någon slags vegetarisk pastasås. Becca är på puben med Jess och alla barn sover. Snart ska jag sätta mig i soffan och se på det senaste avsnittet av Skins, trots falska löften till mig själv om att inte se det förrän alla avsnitt finns tillgängliga. Det tar upp så mycket tid, letar sig in i hjärnan och får en att leta efter nya avsnitt online varje kväll, trots att man vet att de bara släpps en gång i veckan. Men vad fasen, vad ska jag annars roa mig med en babysittarkväll som denna.

Idag har jag varit med Wednesday och Hank på Treetops. Vi mötte upp Julia och Kasper på vägen dit och det var skönt med lite sällskap från någon i sin egen ålder. Playdates är typ det bästa som finns på så sätt! Imorgon vet jag inte vad som händer. Jag måste ta tag i mitt rum snart eftersom Alexandra kommer nästa vecka och så vore det ju bra att vara packad och klar till Madrid på lördag.


Hank och Wednesday på tågstationen.


Hank och Kasper utanför Treetops.

Men nu ska jag äta! Bye bye!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0