Nyfärgad och trött!

God afton!
Jag har precis färgat mitt hår själv för första gången i mitt liv och måste säga att jag känner mig som en helt ny människa. Inte på grund av färgen då, för håret är fortfarande blött så jag kan inte se resultatet, men för att jag har vågat mig på en hemmafärgning på egen hand. Nu ska vi inte ta ut något i förskott här för jag kanske ser ut som en schackbräda i huvudet imorgon, men jag är ändå lite småstolt. Jag som alltid brukar få hjälp av mamma, vänner eller pojkvän annars. Eller jo, det sistnämnda hände en gång och det kommer troligen inte att hända igen. Det blev jättebra verkligen, men jag var så nervös att jag skrek på stackars Martin all way through och när vi var klara fick jag skämmas för mitt ilskna temperament och be om ursäkt till min proffsfrisör till pojkvän.

Nu ikväll har jag tagit en snabb promenad med Julie som åker tillbaka till Danmark på fredag. Nu ska jag krypa ner i sängen och se någon dålig serie på datorn innan jag somnar. Jag köpte lite lakrits på svenska affären igår också som jag har tänkt stoppa i mig. Imorgon väntar ännu ett 12-timmarspass, men sedan kommer Caroline Netzell att flytta in här, vilket blir kul. Den andra Carro åkte ju i söndags så henne har jag inte sett sedan jag kom tillbaka. :( Men nu kommer alltså den blonda Caroline att bo här med mig mina sista veckor i London. Så jag antar att det måste firas med lite vin eller dylikt imorgon.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0