Packa då för fan!

Ungefär så känner jag nu. Att jag måste packa alltså! Jag kom precis hem från mötet med min american cousin och hennes man och det var väldigt trevligt. Nu sitter jag på rummet och dricker te. Jag ringde precis och bokade en taxi som kommer hit vid kvart i fem imorgon bitti. Pratade med en otroligt skojig taxichaufför som på allvar försökte övertala mig att ta taxi hela vägen till flygplatsen. Men sedan tyckte han lite synd om mig när jag förklarade att jag inte hade råd.


Jason och Courtney som jag träffade för middag nu ikväll.


Första bilden på "kusinerna".

Nu skypar jag med Martin, men jag ska försöka ta tag i mig själv nu så att jag åtminstone får ett par timmars sömn innan det bär av till Sweden. Och hey, det glömde jag nästan. Den nya au pairen kommer till London redan den 19e februari. Det är ju om bara två veckor. Ska bli spännande att träffa henne och jobba med henne en tid. Det lutar åt att jag själv stannar till och med den 7e mars. Inte lång tid kvar för bloggen med andra ord!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josse

Gud vad skönt att det är ordnat med nya au pairen. Ha en superbra vistelse i vårt avlånga land! Vi hörs snart, tycker jag:)

2011-02-05 @ 22:17:58
Postat av: Frida

Gud så spännande med nyfunna släktingar! De ser trevliga ut :)

2011-02-09 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0