Sista månaden i London!

Nu är jag tillbaka i London igen! Just den här dagen har varit ganska challenging, men annars känns det nog bra. Det var som alltid lite svårt att säga hej då till Martin imorse nu när vi inte kommer ses på en månad, men nu vet jag i alla fall att jag snart kommer hem till honom igen. Jag har fortfarande inte bokat någon biljett hem, men det ska jag ta tag i så fort min hjärna fungerar igen. Jag har nämligen inte sovit mer än ett par timmar i natt och är därför så trött att jag skakar just nu.

Jag ska ta en snabb dusch och sedan linda mitt onda knä som har irriterat mig i drygt två veckor nu. Jag är alldeles för lat för att åka upp till St Mary's och sitta på akuten i okänt antal timmar så jag tänkte prova med lite vanlig hederlig pain relief gel och stödbandage först. Är det inte bättre till på fredag så får det bli en tur dit då helt enkelt.

Nu ska jag göra mig redo för sängen och sedan ser jag fram emot drygt nio timmars ostörd sömn. Imorgon väntar det första av tre 12-timmarspass.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

aj aj, men när du läser detta kanske gelen och stödbandet gjort ngt nytta tillsammans med lite vila. Försök att ha gympaskor el dylikt för att underlätta och stöjda på hela foten. 12 cm klackar lär inte underlätta smärtan. Hoppas det löser sig, hörs senare, puss mamma

2011-02-09 @ 07:08:15
Postat av: Karro

hoho?

2011-02-09 @ 10:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0