Solsken och snö!

Jag sitter hemma i Martins lägenhet och väntar på att få gå till stationen och hoppa på ett tåg till Rimforsa. Jag är förvånad över hur otroligt human temperaturen är här hemma nu. Solen skiner och trots att snön är något av ett irritationsmoment så är det varmt och skönt.

Igår var Robert och Linnea här och vi drack lite för mycket vin, vilket är anledningen till att jag nu måste ta tåget till pappa, Fia och brorsorna. Jag skulle ha lånat Martins bil, men det är ju typiskt mig att lyckas åka dit för rattfylla såhär dagen efter så det är lika bra att passa på det och låta Kustpilen förflytta mig. Nu idag har jag städat i ordning efter gårdagens parhäng med R&L och hunnit med en fika med Alexander som, förhoppningsvis!, ska komma till London inom en mycket snar framtid. :)


Igår kväll.

Imorgon är Martin ledig så då blir det en heldag med honom innan det är dags för hemfärd på tisdag morgon. Men nu ska jag snart skynda iväg till tåget, så vi hörs senare.

/Amanda


Kommentarer
Postat av: ea

fiiiint! tack för igår!

2011-02-06 @ 18:23:21
Postat av: Josse

Det kan bli farligt det där med vin. Det har ju vissa fått erfara, det vill säga...:P

2011-02-06 @ 20:57:50
Postat av: Josse

Det kan lätt bli lite mycket med vin sådär ibland. Det har ju vissa fått erfara, det vill säga...:P

2011-02-06 @ 20:59:27
Postat av: Sofie

hej snygging, ber om ursäkt för att jag varit lite frånvarande nu ett tag. jag läser ju dock alltid vad du skriver och det är sjukt kul att läsa! lite avis på din amerikanska kusin, jag vill också ha en! en helt jättebra anledning att åka dit ju. digger också faktumet att du kommer hem väldigt väldigt snart! Ser fram emot en amandafylld vår i linkan! ha det nu underbart i madrid och pussa becksen från mig! PUSS´& KRAM

2011-02-07 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0