Utflyttad!

Nu har jag flyttat ut ur rummet. Jag har städat, packat, pysslat och donat hela morgonen och nu är jag helt slut. Jag sitter nere i köket och pustar ut med min dator eftersom internet inte fungerar i mitt nya rum. Jag snorar som aldrig förr och oroar mig för att jag har nyst ut all min energi för resterande del av veckan. Ögonen rinner och min hosta hörs säkert över halva grannskapet. Jag känner mig ungefär lika fräsch som ett gammalt välanvänt snorpapper.

Alexandra har landat och kommer snart hit i en taxi från flygplatsen. Jag borde alltså försöka ta tag i mig själv och åtminstone fejka en viss nivå av fräschör innan hon anländer. Sedan får vi se vad hon vill hitta på. Vi har sådant där trevligt, regnigt London-väder idag så utomhusaktiveteter kanske inte känns alltför lockande.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

lockande utomhusaktiviteter? mormor och jag var i bjärka säby och skulle fika, stängt, tog en promenad, blev en väldigt kort kan jag säga. minus 17 grader.

2011-02-19 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0