Världens längsta vecka framför mig!

Måndag igen! Varför är det måndag oftare än det är fredag? Jag har aldrig förstått det... Men jag har haft en toppenhelg i alla fall. Jag har i princip spenderat hela helgen tillsammans med Alexander och hunnit med både Camden Market, sightseeing, stadsvandring, en halvhjärtad utgång, Starbucks-besök, Brick Lane och filmtittande. Till och från har vi också träffat upp annat folk som har bidragit till att denna helg blivit så lyckad.


Camden Market i lördags förmiddag.


På The Old Explorer i lördags kväll.


Sötaste Caroline sköter serveringen.


Carro, Alexander och Alexandra.


På Brick Lane igår.


Igår var jag barnvakt åt sju barn när alla i huset skulle iväg och fira Emmas födelsedag. Och jag börjar inse nu hur skönt det ska bli att komma härifrån. På lördag kommer mamma hit och då är det bye, bye Mapesbury. Jag har helt enkelt fått nog av det här nu och kan inte vänta tills jag får åka tillbaka hem. Men jag tror att det kommer bli en lång veckas väntan dit.

Nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig redo för en lång, regning, kall dag på jobbet med sex ungar i huset. Behöver det tilläggas att jag helst skulle låta bli?

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Ser ju nice ut. by the way, har du växtnäring i håret, det växer ungefär lika fort som William.

kram mamma

2011-02-28 @ 13:14:23
Postat av: Josse

Åh fy vad jobbigt det låter! Stå ut, snart är det över!!

2011-02-28 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0