2011!

Gott nytt år allihop! Det känns som vanligt lite lustigt med det nya året, men jag har stora förhoppningar om att det här kan bli ett bra år. Själv inleder jag, och säkert många andra, år 2011 med en ganska hemsk baksmälla. Men trots det så känns det bra.


Under förberedelserna igår..

Gårdagen var lyckad till en början, men fick ett ganska abrupt slut senare under kvällen. Men det var nog egentligen ganska bra med tanke på att Caroline skulle jobba idag också. Så nu har jag varit på Sainsbury's och köpt bagels och ska krypa ner i sängen igen och ha lite Bridget Jones-maraton. Sedan funderar jag starkt på¨att försöka ta tag i röran på mitt rum, men vi får se hur det blir med det.

Jag kan också informera om att jag har sagt upp mig for real och kommer att sluta så snart familjen hittar en ny au pair, vilket troligen blir någon gång i slutet av februari. Så det känns riktigt bra nu när jag vet att det snart kommer bli ett slut på det här. Jag har ingenting emot varken barnen eller familjen och trivs nog egentligen relativt bra, men jag känner mig förskräckligt felplacerad här i London och mår inte speciellt bra. Så jag känner mig faktiskt väldigt lättad efter att ha tagit beslutet att flytta härifrån.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gott nytt år gullet!! Vad skönt att det är klart nu, så du kan se ljuset i tunneln. Längtar tills du kommer hem! Ha det så bra nu sista tiden, martin kommer ju snart till dig :) vi ses snart pärlan! PUSS

2011-01-03 @ 22:28:47
Postat av: Sofie

Gott nytt år gullet!! Vad skönt att det är klart nu, så du kan se ljuset i tunneln. Längtar tills du kommer hem! Ha det så bra nu sista tiden, martin kommer ju snart till dig :) vi ses snart pärlan! PUSS

2011-01-03 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0