Alla dessa beslut!

Dagen har bestått av ett helt vanligt 12-timmarspass som avslutades med indisk mat, rödvin och cheesecake tillsammans med Caroline 1 och 2. Nu börjar klockan närma sig tolv och jag ska försöka somna för att komma ifrån mina egna tankar. Just nu har jag ett ganska viktigt beslut att fatta och ingen som helst aning om hur jag ska göra så för att slippa tänka mer på saken går jag helt enkelt och lägger mig.


Puss på bloggen!

Imorgon väntar en efterlängtad skype-date med min kära pojkvän som jag inte har pratat med på väldigt länge nu och därefter är det jobb fram till halv åtta.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Brudar liksom!

2011-01-14 @ 07:06:48
Postat av: Louise

Wiiioooo!! Blev så superglad imorse när jesper varit ute vid brevlådan och kom in med ett paket till mig! Hör ju inte direkt till vanligheterna med söta rosa paket från London till lilla mig :)

Tjoo hoo vrålade jag och slet upp leveransen..i paketet låg ett par extremt coola örhängen som jag sagt till dig att jag verkligen "behöver". Tack söta söta kusin, you made my day!! Skulle så gärna vilja åka med till dig nästa helg men tyvärr är jag uppbokad, jobbtråk :( Hoppas ni får det grymt och please drick lite Cava för mig oxå! Kramar Louise

2011-01-14 @ 20:16:25
Postat av: Amanda

Ja, jag tyckte minsann att du kunde få ett par eftersom du var i så stort behov av dem! ;) Tråkigt att du inte kan följa med, men oroa dig inte, vi dricker cava för dig också! Kramar!

2011-01-15 @ 13:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0