Chocolate Chip Cookies!

Den här dagen inleddes med en sväng till SpappySnaps där jag hämtade ut mitt foto som jag lämnade in i onsdags för förstoring. Tanken är att det ska pryda väggen någonstans hemma hos oss i Linköping senare eftersom det just nu är ganska kalt på väggarna. Men jag skypade med pojkvännen igår och han har faktiskt fått otrolig ordning på allting på bara ett par dagar.

Nu har jag och Hank precis bakat gigantiska chocolate chip cookies som alla de små knaprar på för fullt i detta nu. Det ser alltid så fruktansvärt roligt ut när små varelser, såsom mina au pair-barn, äter stora kakor. Gullungar är de!


Små kladdiga barn.

Nu ska jag organisera en målarstund ute i köket innan Fonsie kommer hem och det väntas krig. De två största har nämligen fått varsin pistol så det kommer bli en crazy night ikväll. Men sedan väntar häng med Torpan. Pepp!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0