Det finns inte ord...

Jag fick precis veta att en nära vän, som jag tyvärr inte har kunnat träffa på länge, har varit med om något fruktansvärt. Det är inte lätt att förstå hur skört livet är ibland, men när det sedan slår en så får man sig verkligen en ordentlig funderare.


Jag och Jane i Granada år 2009.

Nu när jag snart kommer att lämna London så förstår man hur mycket man kommer att sakna vissa saker. När jag var i Spanien för drygt ett år sedan träffade jag så många underbara människor, som jag idag nästan inte har någon kontakt med alls. Jag hoppas verkligen att samma sak inte kommer att hända den här gången. Och jag saknar fortfarande mina gamla vänner från España och när någon av oss har problem med någonting så finns vi fortfarande där för varandra. Jag har kanske inte haft den bästa tiden här i London, men jag kommer att minnas många saker ifrån den här tiden och jag kommer att titta tillbaka på stora delar av dem med ett leende på läpparna, precis som jag gör nu när jag tänker på allt roligt vi hade i Spanien.

Kort och gott: värdera det du har omkring dig för det kommer kanske inte alltid att finnas där. Och det är ett faktum som kan ha många innebörder. Jag är därför hemskt ledsen för att min vän nu har fått erfara detta på värsta tänkbara sätt och hoppas att jag själv aldrig kommer att tvingas genomgå något liknande.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Ush vad sorgligt, fast jag inte har en aning vad detta handlar om, men det är tänkvärda ord, och en devis som man bör leva efter lite oftare, men det glömmer man lätt tyvärr. kram mamma

2011-01-17 @ 06:54:46
Postat av: Martin

Bra skrivet baby, hemskt det dar som hade hant....manga saker har fatt se och uppleva far en att tanka pa hur bra man har det, hur manga underbara manniskor man har omkring sig...alskar dig mandis :) snart ses vi, nu kommer snart min bana split med room service hihi!

2011-01-17 @ 15:54:35
Postat av: Frida

usch då.. :/ jag saknar dig!

2011-01-17 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0