Förkyld igen!

God afton!
De senaste två dagarna har varit riktiga slappdagar. Igår var vädret så otroligt tråkigt att jag bara stannade inne med barnen hela dagen och tittade på tv. Vi hade världens storm med åska och grejer så det var perfekt väder för hemmamys. Idag har jag sovit länge och spenderat nästan hela dagen framför datorn, pratandes med diverse personer på skype. Jag har blivit jätteförkyld igen så jag gick bara ut en snabb sväng för att köpa nässpray, huvudvärkstabletter och Starbucks-kaffe.

Imorgon ska jag jobba ett par timmar med start klockan sju så jag ska väl inte sitta uppe jättesent ikväll. Jag tänkte ta ett bad och se på "Sova med fienden". Efter jobbet imorgon väntar nog det gamla vanliga söndagshänget på Brick Lane, denna gång med Carro, the roomie, då den andra åker till Sverige imorgon och inte kan haka på.


En gammal bild på mig från i höstas, mest för utfyllnads skull.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills Martin och de andra kommer hit. Det ska bli så kul att se dem igen. Jag har lyckats ta fredagen ledigt så vi får i alla fall hela fredagen och lördagen tillsammans. Samt delar av söndagen eftersom jag tyvärr måste jobba ett par timmar då. Men det ser ut att bli ett par fullspäckade dagar och det ser jag fram emot.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0