iHasta el infinito y más allá!

Fråga mig inte om rubriken. Jag är bara tom på idéer och har blivit fullkomligt hjärntvättad av barnens Buzz Lightyear-leksak som de fick i julklapp. Det har alltså ingenting med dagens händelser att göra mer än att jag tycker att Buzz är en ganska skön leksakskaraktär.

Idag kom Netzell hit vid halv elva-tiden och vi gjorde oss i ordning och gick sedan till Starbucks för frukost. Vi mötte upp Julie i Queens Park vid ett och åkte sedan tillsammans till Brick Lane där vi åt billig, mexikansk mat, drack drinkar samt åt kladdkaka och drack svenskt kaffe på "Fika". Jag kom hem igen för inte så länge sedan och ska snart skypa med mamma.


Caroline och Airplane utanför huset imorse.


Gin och Tonic på Big Chill Bar vid Brick Lane.


Kladdkaka på Fika.


Söta Julie.


Jag på vägen hem.


Imorgon jobbar jag tolv timmar med start klockan halv åtta så utöver jobb så orkar jag nog inte göra så mycket. För kvällen har jag inga planer utöver att se på film och sova tidigt. Det är lika bra att försöka sova så mycket som möjligt eftersom vår lilla husmus alltid väcker mig på nätterna med sitt prasslande och gnagande. Man kan verkligen höra ljudet av små, äckliga musklor som fastnar i heltäckningsmattan. Mindre mysigt med andra ord! Men annars har det varit en bra dag. Sol och relativt varmt! Det snackas om att det ska komma tio centimeter snö någon gång under de kommande veckorna, men det litar jag inte riktigt på. I veckan ser det i alla fall ut att bli varmt och regnigt. Typiskt London-väder alltså! Så vi håller tummarna för att snön håller sig borta så vi slipper mer problem likt de vi hade innan jul.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

fina fina bilder, men amanda! MUSJÄVELN MÅSTE!!!!!!!! VÄCK. Det är vansinnigt äckligt, äckligt, urk.

2011-01-10 @ 06:41:54
Postat av: Amanda

Ja, han är inte så kelvänlig min lilla maskot!

2011-01-10 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0