Kylig vårdag!

Idag är det en fin dag i London. Solen skiner och det är så där lagom kyligt i luften, så där så att det känns friskt och härligt att vara ute. Men bombhoten haglar över oss, så jag har varit lite på spänn hela dagen. Inne i stan var det dock ganska lugnt, om det har någon direkt koppling till hoten vet jag inte, men det var bara skönt att få lite extra rum att röra sig på. Gänget utanför Marble Arch står och predikar som vanligt och delar ut flyers och försöker skrämma upp alla förbipaserande med sitt skitsnack. Jag tror faktiskt inte att någon bryr sig...

Jag har i alla fall fått en del gjort idag. Jag var inne på Primark och köpte en relativt asful resväska med fjärilar på, mest för att den var billigast utav av de som såg mest hållbara ut. Så nu tänkte jag försöka få ordning lite på mitt rum. Jag vet att ni har hört det flera gånger och det må vara mycket snack och liten verkstad på den fronten, men jag tror att today's the day. Det vore toppenskönt att ha en väska packad att klar så att jag bara kan skicka med den med Martin om några veckor och slipper tänka mer på det. För som det ser ut nu så kan jag inte förstå hur jag någonsin ska kunna få ut allting ur det här rummet så att den nya au pairen kan flytta in. Kanske lika bra att börja i tid med andra ord.

Till kvällen väntar Coppolas "The Virgin Suicides" och imorgon ska jag möta upp Carro Netzell och Julie för mat och drinkar på Brick Lane.

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Ywonne

se upp för turbanerna och ha en underbar söndag, kram mamma

2011-01-09 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0