Måndag!

Jag började dagen med ett ganska ograciöst fall i trappan på vägen ner till jobbet imorse och har nu förskräckligt ont i armbågen. Men arbetsdagen har gått förvånansvärt fort och kvällen har spenderats med Caroline här hemma i huset. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mitt liv när jag slutar här. Jag har en massa idéer om vad jag vill göra, men problemet är nog vad jag kan göra, och det är betydligt mer komplicerat. Så jag avslutar den här måndagen med lite vanlig, hederlig framtidsångest helt enkelt.

Imorgon drar kyrkan igång igen. Jag tänkte promenera dit, men just nu är det storm ute så vi får se hur det blir med den saken. Jag ska träffa Carro Netzell på Edgware Road vid halv ett och sedan följer hon med till kyrkan så kan vi äta lunch ihop medan barnen leker. På eftermiddagen är det simning för de stora pojkarna så de blir en heldag med småttingarna för mig, vilket är mysigt. Plus att tisdagar nästan alltid går fort. :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

en till som höll på att slå i gatan igår, herregud det var nära, låg i luften och skrek, wille höll på att skämmas ihjäl. ja men idag tisdag låter väl som en bra dag, jag ringer sen, kram mamma

2011-01-11 @ 06:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0