Odjur!

Alla har löss. Eller ja, en stor del av oss i alla fall och tyvärr inkluderas även jag i detta. Jag får fullkomlig panik när jag tänker på vilka äckliga, små parasiter som kryper omkring i mitt hår och trots att vi är kurerade allihop kliar det över hela kroppen av blotta tanken på odjuren. Det är så äckligt att jag vill spy.

Men bortsett från det är allting bra. Termometern visar tio grader just nu så vi hoppas på en varm dag imorgon. Jag börjar halv åtta och babysitter på kvällen, men Cirri kommer hit så då ska vi laga lite mat och kanske dricka lite vin. Så det blir garanterat en trevlig kväll!

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade, förhoppningsvis lusfria, säng och sova sött fram tills klockan ringer imorgon.

Godnatt!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

ja herrej....vlars,det var en gång en lus, eller var det en mus , eller var det både och, allt kommer som en chock, vad som inte dödar stärker har man ju hört , ja i detta fall för mej, det hade vart helt kört. Lite rimes from mummy to cheer you up this morning, puss!

2011-01-13 @ 06:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0