Onsdag!

Den här dagen har gått fort! Jag gillar när dagarna går fort nu för jag längtar bara tills mamma, Ninna och Martin kommer hit till min födelsedag. Jag och Carro inledde den här onsdagen med en powerwalk/löparrunda runt Kilburn/Willesden Green/Cricklewood och fortsatte sedan med en morgonkaffe på Starbucks! Jag hämtade Hank från skolan vid kvart i tolv och efter lunch åkte jag, Sid och Wednesday till London Aquarium och var inte tillbaka förrän närmare halv sex. Därefter gick kvällen fort och nu sitter jag och Carro och chillar i mitt rum. Jag har försökt söka lite jobb hemma, men min dator är lite krånglig så jag ska försöka lösa det till helgen.


Sid och Wednesday!


Utanför London Aquarium. Fiiiint!

Imorgon väntar en tidig morgon, men medan barnen är i skolan ska jag och Sid åka och bada i Willesden Sport Centre så förmiddagen kommer förmodligen gå relativt snabbt. Annars händer inget speciellt för tillfället. Jag ska laga min kappa nu tänkte jag för den är lite trasig och det är alldeles för kallt för skinnjacka. Vinden här är hemsk just nu och regnet har kommit tillbaka. Men till helgen ska det bli sol, säger meterologerna!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

simning, löpning, powerwalk, kanske ett årskort till träning på 20 års dagen, väldigt fin bild förresten, kram mamma

2011-01-06 @ 15:53:20
Postat av: Amanda

Hahaha, du är rolig du, mamma! ;) Men jag har faktiskt funderat på ett par nya gympaskor. Men Granada står fortf högt på listan!

2011-01-06 @ 19:08:23
Postat av: Ywonne Löfvall

men kika ut några som du gillar, så kan vi väl kolla in dem när vi kommer, så slipper jag tänka på att ge dej ett paket du inte vill ha, joggingskor är ju toppen och Granada är ju redan bestämt.

2011-01-07 @ 08:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0