Snart börjar helgen!

Hallå där!
Idag är en sådan där seg dag när ingenting händer, det känner jag redan nu. Det har regnat konstant i tre dagar nu så det är lika bra att bara sitta inne och ta det lugnt. Igår inledde jag och Sid dagen med lite simning i Willesden Sport Centre, där jag för övrigt glömde kvar min bikini som jag fortfarande inte har hämtat. Just nu ösregnar det verkligen och jag har ingen som helst lust att ge mig ut i det här vädret.

Idag började jag dagen med att söka lite jobb hemma i Sverige. Jag och mamma har hållt på i dagar för att få ordning på det här nu eftersom jag inte har Microsoft word på min dator. Men nu är det klart och nu återstår det bara att hålla tummarna. I helgen har jag ingenting alls planerat och min plan är nog att försöka göra så lite som möjligt för att spara mina pengar tills Martin & co kommer om två veckor. Så det blir nog en lugn helg som det ser ut nu.


Nu börjar jag tröttna på det här vädret!

Nu ska jag gå ner och göra mig en stor kopp te och krypa ner under täcket med min bok en stund innan det är dags att hämta Wednesday på Hopskotsch.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0