Söndagsångest!

Dagen har bestått av frukost i Covent Garden, museibesök på Tate Modern, grekisk mat vid London Bridge och allmänt chill med Caroline Netzell. Vi skildes vid fyra-tiden och jag åkte hem där cv-skrivande och jobbsökande väntade. Glädjen över att ha sagt upp sig har övergått i ångest för att skaffa ett nytt jobb och det känns sådär. Jag saknar dessutom Martin mer än någonsin och flippar på att han är helt onåbar där borta i Thailand.

Imorgon väntar jobb, städning, tvättning och packning. Jag har tänkt få ihop en väska som Martin kan ta med sig hem när han åker härifrån. Annars kan det bli lite komplicerat att få hem alla grejer. Nu har jag och Carro precis sett på film och haft vårt vanliga sega söndagshäng framför datorn så nu tänkte jag läsa lite och sedan sova tror jag. Hoppas jag hinner upp och kan prata med Martin imorgon innan jobbet också! Jag saknar honom så mycket!


Nu är det mindre än tre veckor kvar tills vi ses!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

hej, har inte läst på några dagar, ja nu kommer han snart farande, din "baby", det blir ju "bare så grejt" kram mamma

2011-01-03 @ 19:27:23
Postat av: Amanda

Jag ser fram emot besök från er alla tre! :)

2011-01-03 @ 20:37:26
Postat av: Karro

God fortsättning vännen! Ja, självklart, när kommer du hem? pussar och kramar

2011-01-05 @ 07:17:12
URL: http://karrolinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0