Världens längsta måndag!

Fy, vilken jobbig dag det här har varit. För det första har jag varit bakis hela dagen och för det andra så kunde jag inte sova på grund av att musjäveln (ursäkta språket!) höll mig vaken halva natten.

Nu har jag precis fått sluta och sitter och äter morotskaka uppe på rummet. Gårdagens planerade eftermiddagsdrinkar på Brick Lane förvandlades till drygt sju timmar av konstant alkoholkonsumtion och det har vi fått betala för idag. Vi hade nog väldigt roligt, men det blev helt klart lite för mycket av det goda. Speciellt som Brendan och alla hans irländska vänner envisades med att köpa drinkar åt oss var femte minut. Jo, för det är ju ungefär så lång tid det tar för en irländare att dricka en öl och om vi inte hänger med i tempot så är det ju vårat problem. Plus att det är oförskämt att tacka nej.


"Without further ado, meet thing one and thing two..."


Caroline försöker hänga med i de irländska "dryckesvanorna".


Jag och Carro.


Puss på finaste roomien!

Så därför har den här dagen känts lite längre än vanligt. Imorgon har jag tid för vaxning i Kensal Rise klockan 9.30 så då måste jag upp relativt tidigt. Därefter blir det en tur till kyrkan och sedan simning med Hank och Fonsie. För kvällen har jag inget speciellt planerat. Jag har lite skype-dater inbokade med ett par gamla Madrid-vänner och så ska jag försöka boka en weekend dit med Rebecka i mitten av februari.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

du ser mandis , jag sanndrömde, att du hade druckit upp alla dina pengar på brick lane, ha ha. Köp en ostbit och strö gift på så musjäveln dör. det är ju stenäckligt. Smågodis från sverige ?? kram mamma

2011-01-18 @ 07:52:46
Postat av: Josse

Oj oj, det låter farligt det där med irländare och drycker, men vem skulle inte vilja bjuda två så söta tjejer som ni!

2011-01-18 @ 12:48:11
Postat av: Sofie

vilka snyggingar!!!!

2011-01-19 @ 22:26:43
Postat av: Frida

vilka fyllekajor!!!! ;)

2011-01-27 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0