Just another day...

Jag sitter här och tänker på kaffe. Varm, nybryggt, starkt kaffe! Det finns inget sådant i min lägenhet. Inte ens lite ljummet, pulverkaffe har jag, så jag får vänta tills jag kommer till jobbet. Där finns det alltid kaffe! Det gillar jag. Jag jobbar från tre till halv elva och imorgon är jag ledig.

Veckan har passerat förbi utan att några större saker har inträffat. I torsdags var vi hemma hos Elin och lagade mat och dansade innan vi gick ner på stan och fortsatte festandet. Sedan dess har jag haft ett stort, blågrått blåmärke på vänstra knät. En liten påminnelse om det åh så graciösa fallet utanför 55:an i torsdags natt. Jag skyller på helvetesskorna.







Nu ska jag försöka ta tag i disken innan jag springer till jobbet. En lång kväll med extrem belastning väntar. Alla är visst sjuka nu och vi är ganska ordentligt underbemannade. Men men. Det är bara att sätta på sig headsetet och köra hårt. Imorgon väntar ledigheten!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

fina bilder på fina tjejer

2011-07-03 @ 21:48:02
Postat av: Amanda

Fin kommentar från fin mamma!

2011-07-05 @ 01:06:36
Postat av: carro

alltså jag tar mig friheten att lägga upp lite fina bilder på facebook! du är ju en mästerfotograf min lilla pärla!

2011-07-06 @ 09:56:27
Postat av: Amanda

Och du är en mästermodell min lilla snutta! ;)

2011-07-06 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0