Lakritsnappar och rosévin!

Det är faktiskt ingen dålig kombo! Lakritsnappar och rosévin alltså. Det är så jag har spenderat min kväll idag. I soffan, tittandes på Easy A och med regnet som bakgrundsmusik genom balkongdörren. Mysigt! Tidigare idag har jag varit hos mormor samt sprungit på stan och shoppat lite saker till nya lyan med mamma. Den är målad nu och golvet är slipat, men för tillfället står där bara en soffa och fyra stolar så det är inte riktigt läga att flytta in än.

Imorgon vankas det jobb igen. Tre långa morgonpass nu i helgen, men sedan har jag två dagar ledigt igen så det blir inga problem. Ska faktiskt till och med bli lite skönt att gå till jobbet imorgon. Jag gillar det fortfarande! :) Men nu hoppar jag in i duschen och sedan ska jag ge serien Pretty Little Liars ett försök...

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

"I got a pocket, got a pocket full of sunshine"

2011-07-15 @ 20:34:11
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0