Tisdag!

Jag kom nyligen hem efter en middag på Storan med Carro och våra mammor. Vin, mat och trevligt sällskap är helt klart ett bra sätt att avsluta en lång arbetsdag och inleda två lediga dagar på. Nu sitter jag i soffan och äter Marabous nya Caribbean-choklad med kokos och banan.


Mamma, Carro och Helene.


Mor och dotter. Lika söta båda två.

Jag har jobbat nu måndag och tisdag, men var ledig i helgen. Och nu är jag som sagt ledig både imorgon och på torsdag så jag har blivit lite bortskämd de senaste dagarna. Så nu sitter jag uppe som ett trotsigt barn och vägrar gå och lägga mig bara för att jag inte behöver. Egentligen är jag så trött att jag skakar, men vad spelar det för roll när jag kan sova hur länge jag vill imorgon?


Slänger upp en bild ifrån grillningen/utgången i lördags också.

Nu ska jag spendera lite quality time med min TV.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

Fina bilder, mysigt hade vi det !

2011-07-13 @ 09:45:39
Postat av: Alexander

Jag vill också vara där! Linköping är ju trots allt Linköping!

2011-07-13 @ 10:59:42
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

Jättemysigt! Och Bojjan, kom hem snart! :)

2011-07-13 @ 18:26:16
Postat av: Anonym

har du kille? :)

2011-07-13 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0