Back to work!

Långhelgen är slut och vardagen är tillbaka. Spontan känsla gällande det: Toppenskönt! Jag vet inte varför, men jag trivs så bra på jobbet framför min dator med mina koder och mina kortkommandon och larmhandhavanden. Det finns alltid något att tänka på och det finns inte mycket tid över till andra destruktiva tankar. Jag hade ett litet samtal med mina utbildare idag också och enligt dem finns det ingenting att klaga på vad gäller mitt arbete. Och sådant är ju alltid kul att höra! På torsdag har vi prov och sedan är det dags för oss små nykläckta att lämna boet och prova våra egna vingar. Nervöst, men roligt antar jag.

Imorgon sticker jag ut till Ljungsbro direkt efter jobbet. Jag har lovat att fixa käk till familjen som kommer hem från Spanien vid åtta-tiden. Sedan väntar en kväll med Alexander på torsdag, jobb fredag, lördag och utgång för att fira Elins födelsedag på lördag kväll.


Random bild, bara för att vi ser sådär förskräckligt uttråkade ut.

Nu ikväll finns det nog inte energi till så mycket intressant. Jag tänkte släpa mig iväg till ICA för att inhandla något onyttigt och göra ett seriöst försök att bli beroende av tv-serien "The only way is Essex" som börjar ikväll.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0