Effektivitet är ordet!

Tredje maskinen tvättas för fullt nere i tvättstugan. Jag har sovit tre effektiva timmar i natt och är relativt pigg för tillfället. Om lite drygt en timme ska jag möta upp nya hyresvärden för besiktning av lägenheten och sedan blir det en snabb lunch med mamma innan det bär av till jobbet för ett litet, trevligt kvällspass. Sista dagen med Andreas, min fadder, och sedan är det kört. För mig, för kunderna, för företaget! Nej då, men det ska nog gå bra... Vi håller tummarna!

Nu tänkte jag ta tag i det där berget med disk som jag har tittat på de senaste veckorna. Och sedan måste jag faktiskt skynda iväg. Ikväll sover jag i Ljungsbro för jag har lovat att köra hem Anders som ska ut och roa sig. Och sedan är det bara två jobbpass kvar innan jag sticker till London. Semester typ! :)


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0