Fredagkväll!

Fredag! Jag jobbar imorgon, men börjar först klockan tre på eftermiddagen så det blev lite fredag för mig också idag. Frida, Becka, Cirri och Elin var här. Becka har nämligen kommit hem från Barcelona nu. Det är sjukt att jag inte har sett den kvinnan sedan i december. Men det känns som att tiden har stått still här hemma och att allt är precis som vanligt nu när vi alla är på plats igen. Konstig känsla!


Exakt så här snygga var vi för ett par timmar sedan.

Nu ska jag sova. Länge och utan att ställa någon väckarklocka. Imorgon väntar jobb och packning. Sticker tidigt på söndag och kommer hem igen sent på onsdag kväll. London, ledighet, Bojjan, Carro...! Jo, det här kommer bli ett par bra dagar!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Åhhh! Snart kommer duuuu!!! :D

2011-06-18 @ 15:06:15
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

Jaaaa! Snart ses vi! :)

2011-06-18 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0