Fullt upp...

Hej och hå, vilken dag det har varit. Händelserik och lagom stressig. Den började klockan 04.50 imorse när jag väcktes av min mobil som berättade att det var dags att stiga upp och gå till jobbet. Med tre timmars sömn i bagaget och en djävulsk baksmälla gjorde jag mig redo för min första riktiga arbetsdag. De första timmarna fram till lunch gick galet långsamt och att larmhantera bakis är därför ingenting jag kan rekommendera. Men arbetsdagen avslutades lyckligtvis redan klockan två och jo, jag är ändå relativt nöjd med min insats.

Efter jobbet mötte jag upp Carro för lite hemlighetsstämplade aktiviteter på stan och därefter följde jag med mamma ut till Ljungsbro. På vägen ut dit hann jag dessutom med att skriva kontrakt för min nya lägenhet som jag får i augusti samt köpa soffa och lite annat smått och gott att ställa i den. Så nu är jag all set and ready to move. Eller delvis i alla fall, det finns ju fortfarande en del annat att inhandla såklart.






Lite fina bilder på fina människor från igår.

Igår var Carro och Alexander här och gjorde livet underbart. Vi satt och diskuterade livet på balkongen och avslutade kvällen med en snabb tur till NH. Nu har jag precis tagit en Soñodor och ska bara dricka upp mitt te innan jag går och lägger mig. Planen är att sova (minst!) sex timmar i natt. Och imorgon börjar jag jobba vid halv sju. Då ska jag slå mitt personliga larmrekord. Det ni!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josse

Mysig kväll! Jag är på vin på balkongen i sommar:D Kul att det går så bra på jobbet också! kramar!!!

2011-06-10 @ 22:33:31
Postat av: Amanda

Du är hjärtligt välkommen hit på ett par glas (flaskor?) när som helst i sommar. ;)

2011-06-11 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0